Inscriere sau modificare emblema

Documentele necesare pentru înregistrarea menţiunii privind înscrierea sau modificarea emblemei unei persoane juridice

Operaţiuni prealabile

  1. Cererea de verificare disponibilitate şi/sau rezervare emblemă (original)

Înregistrare

  1. Cererea de înregistrare (original);
  2. Dovada verificării disponibilităţii şi a rezervării emblemei (original);
  3. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor sau decizia asociatului unic sau, după caz, actul modificator al actului constitutiv care cuprinde descrierea emblemei şi macheta acesteia, original (inclusă în act);
  4. Macheta emblemei, în 2 exemplare (original);
  5. Dacă este cazul:
    • actul constitutiv actualizat cu macheta emblemei inclusă în act, în original;
    • împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original);
  6. Dovezile privind plata tarifului legal.

Dacă aveți nevoie de servicii în fața Oficiului Național al Registrului Comerțului, oriunde în țară, nu ezitați să contactați Cabinetul de avocat „Dumitru Iulia Monica” sau să achiziționați un produs direct din Shop-ul nostru! Veți primi servicii de cea mai bună calitate, documente realizate de un avocat cu experiență din 2007 la prețuri imbatabile. Mai mult decât atât, întreaga procedură se desfășoară electronic, fără să fie necesar să vă deplasați la sediul cabinetului de avocat sau să stați la cozi interminabile la Registrul Comerțului.

Dacă nu găsiți în Shop produsul de care aveți nevoie, ne puteți contacta fie la nr. de tel.: 0724347252, fie prin mail la următoarea adresă: avocatiuliadumitru@gmail.com